čtvrtek 10. března 2011

Začátek...
Na blog jsem teď poslední dva dny neměla čas...
A tak to musím dneska napravit :-) takže jsem se rozhodla napsat něco o sobě.

Blogy sleduji už docela dlouho a tak si myslím, že už jsme se možná někde na netu viděli :-)
Většinou jsme měla jméno jako Anonimka, ale myslím, že nastal čas abych si také založila svůj blog a dělila se o moje zážitky a co nejvíc fotila a zveřejňovala moje fotky, které nafotím.

- kamarádky, moda, knížky, počítač, filmy, design, focení: to jsou věci bez kterých by se asi na světě neobešla. 


Taky ráda píšu různé články a hlavně o nich pak diskutuji :-D. Slohy to jsou moje! Píšu také do školního časopisu, kde jsem něco jako garant rubriky aktuálně. Mám také celkem ráda koně - akorát, že u nás není moc šancí, kde bych si mohla zajezdit :-) Sice ráda čtu a píšu, ale moje gramatika je opravdu dost mizerná, protože mluvnici nesnáším z celého svého srdce. Co bych tak ještě napsala? Mám hodně svých názorů.....a proto se občas s někým moc nesednu :-) Myslím, že mám mám hodně kamarádek a zažíváme spolu ty největší prču :*


Ale hlavně miluji tanec :* ....No co dodat prostě zastánce hip hopu...Myslím, že to je můj jediný kroužek. Na ostatní není čas!

Myslím, že tahle fotka je hodně povedená 
 Já  a Gregory .
Klára, opravdu hrozně originální jméno žj? Někomu se možná líbí, ale já ho moc nemusím. Já vím...jsou i horší jména, něco jako Magda nebo Viktorie, ale stejně bych se někdy nejradši přejmenovala. Na blogu se budu podepisovat jako klarrik, protože tuhle přezdívku na blogu už mám tolik let :-)
Za půl roku se bohužel odstěhuji ze základky na střední, kde už se nebudu moci flákat :-) Takže jste určitě zjistili, že mi je něco kolem 15 let...Víc toho zatím na blog psát nebudu. Budu ráda, když mě zahrnete do společnosti blogů :-) ...takže se ptejte a pište otázky. Ráda bych se tady taky s někým bavila.


1 komentář:

blair-lady řekl(a)...

těším se na tvoje fotky, články apod :)