pondělí 7. března 2011

7.března

Jahody :-)

Kdysi mě blogové deníčky moc nebavily, ale teď mě to nějak chytlo a tak jsem se rozhodla, že si takový deníček založím :-) Budu se snažit moc nekopírovat od ostatních blogů, pač mi to přijde docela divné (teda dřív jsem to tak dělala), ale teď to fakt docela nesnáším. Přijde mi divné když vidím úplně ten stejný článek i na jiných blocích. Prostě si s tím dal někdo práci a vy to pak jenom zkopírujete - a nebo ještě hůř!! Ani tam nedáte zdroj a vydáváte to za svůj článek...jenom něco na úvod :-D

Dnešek:
Pondělky mám i nemám ráda. Za prvé je začátek týdne a za druhé v pondělí mám prostě smůlu.
Ale samo, že jsou i nějaké pozitivní stránky pondělka. Mám trenink (dance - hip hop) - takže se vidím s kámoškami se kterýma se ve škole normálně nevidím :)
Teď asi přidám nějaké foto - co jsem dneska nafotila. Když se nudím fotím si jenom tak pro sebe různé blbinky :-) Sakryš!! měla jsem se přihlásit na soukromou fotografickou, ale prý už bylo pozdě - takže mám smůlu.
Zastávka ve Sparu

Zelený čaj
Budu taky muset učit. Zítra toho sice moc nemáme, ale na středu mám chemii, která mi bohužel moc nejde.
Zítra jdu prodat nějaké knížky (ty které nečtu) do antikvariátu - potřebuji peníze. A pak pojedu s kámoškami do města a trošku se tam vyřádíme na nákupech :-). Určo pak přidám fotky.
Sherlock Holmes...


Mějte se
klarrik

Žádné komentáře: