pondělí 4. dubna 2011

Pondělí 4.4.2011

Máte rádi pondělky?
Já v celku docela jo.
Bohužel je začátek školního týdne, ale zase mám dneska hip-hop - a taky mám ve škole jenom čtyři hodinky.
Takže doma smrdím už od jedné hodiny :-)
Dneska mě ještě čeká docela náročný trénink, protože pořád pilujeme sestavy na vystoupení. A ten kdo to neumí - to má docela blbí, pač to prostě musíte umět perfektně...aby jste mohli vystupovat.
Mě se to zatím vcelku vede, i když jsme pak totálně mrtvá a sotva dojdu domů...lidi, ono se to nezdá. Vy si myslíte, že nějaký tanec je hračka, ale to se docela pletete. Bolí vás pak ukrutně nohy a jste zpocený jak dveře od chlíva :-D
Radím vám....zkuste to, pač pak už nikdy nebudete chtít přestat :*


Krásný růžoví svetřík a pleťové tílko z Kappahl. Opravdu moc se mi líbí, pač už jsem podobný svetřík dlouho hledala...a to tílko mi padlo hned do oka :-) 


Maska z H&M se nikdy neztratí...
šálka 3v1




Když si někdo hraje z nudy...moje nejoblíbenější brejličky.

Žádné komentáře: