neděle 20. března 2011

...Neděle...

A máme tu zase neděli :-( 
Bohužel mi tenhle týden matka zabavila notebook (měla jsem špatné známky ve škole) a tak jsem nemohla přidávat fotky nafocené tenhle týden...
Škola - zlo každého teenagera :-)
Musím se bohužel pořád učit - i když už je druhý pololetí a to se napíše na školy. Ale hlavně se musím učit na přijímačky, které mě čekají za měsíc a půl. Je to děs, pač budou ty přijímačky z matiky, která mi teda moc nejde, ale taťulda mi sehnal doučování...takže to nakonec tah horké nebude.
Kdyby jste na mě měli nějaké otázky...pište do komentářů.

Mějte se
klarrik

Prstýnky z H&M
Botičky...moje a kámošky
věrná značky DC
Z hip-hopu
V teplácích přes celé město :-D
Manikůra alá gepard...

2 komentáře:

Yves řekl(a)...

Svätá pravda ... škola = zlo pre každého školáka :D

Katka řekl(a)...

Zaujímavé nechty